Ćwiczymy w domu – propozycje dla grup Judo i Akrobatyki Sportowej

18 Mar, 2020 | Bez kategorii

Dzień dobry, mimo iż zajęcia sportowe w naszym klubie są zawieszone zachęcamy do wykonywania ćwiczeń w domu, poniżej rozpiszę co można robić w domu, rodzice także mogą się dołączyć 🙂 Z racji, iż nie są to bardzo mocno obciążająco ćwiczenia możemy wykonywać je w każdym dniu, oprócz niedzieli. W galerii znajduję się kolejna inna propozycja ćwiczeń dla grupy judo i akrobatyki.

  • Grupy Judo

Grupa najmłodsza i młodsza, naszych młodszych judoków zachęcamy do wykonywania ćwiczeń ogólnorozwojowych, których propozycję podam poniżej, pierwsza wykonywana jest w trzech formach, fajna dla rodzeństwa, szczegóły w linku poniżej:

Lekcja WF w domu. Zagraj i ćwicz! PODSTAWÓWKA I LICEUM

Możecie również skorzystać z propozycji rozgrzewki akrobatyki sportowej, która znajduję się poniżej.

Dzieci z grupy młodszej, pamiętajcie, aby po rozgrzewce wykonać ćwiczenia wzmacniające, tj. brzuszki, grzbiety, pompki i przysiady,

np. 3 serie, po 15 powtórzeń, jeśli jest to za dużo, to robimy mniej lub więcej powtórzeń, ilość serii zostaje bez zmian. Rozciągamy się po ćwiczeniach.

Propozycja rozciągania poniżej, dla wszystkich:

 

 

 

Grupa zawodnicza, propozycja ćwiczeń poniżej, pamiętajcie, że możecie wykonywać ćwiczenia, które robimy na treningu podczas rozgrzewki plus ćwiczenia wzmacniające i rozciąganie obowiązkowe na koniec.

Zachęcam także do biegania (indywidualnie) po lesie, wedle tego o czym mówią specjaliści zakaz dotyczy zgromadzeń, więc spokojnie możecie pójść pobiegać np 45 min, wolne biegu i ćwiczenia wzmacniające na koniec, np. 3 x 20 powtórzeń ćwiczeń: brzuszki, grzbiety, pompki, przysiady i podciąganie.

Gdy ktoś mimo wszystko obawia się biegania po lesie zachęcam do wykonywania ćwiczeń na skakance, 30 min skakanki bardzo dobrze poprawi naszą kondycję i wzmocni nogi. Pamiętając po skakance wykonać ćwiczenia wzmacniające i rozciąganie na koniec.

 

 

 

  • Akrobatyka Sportowa

Rozgrzewka którą możemy wykonywać znajduję się poniżej:

2. Rozciąganie w linku poniżej:

Przypominamy, iż ćwiczenia specjalistyczne należy wykonywać pod okien trenera.

 

Pozdrawiam serdecznie

Michał Gaj

Więcej zdjęć na Facebook. Zapraszamy do polubienia.

Poprzednie wpisy: